Lätt Kesella


Igår avnjöt jag en kyckling och haloumi sallad tillsammans med mycket trevligt sällskap. Vi badade, sparkade boll, kastade frisbee och rodde lite med båten för att återfå fotbollen och frisbeen, haha. Solbrända och glada var vi. Efter det åkte jag för att hälsa på lite familj och äntligen städa undan alla vissna blommor från sudeten. Många fina buketter var det men nu tog de slut. Fy fan vad blommvatten luktar illa.

Färska jordgubbar, vaniljyoghurt och kesella blev min kvällsmat. Riktigt gott faktiskt. Duktiga hälsoutvecklande trevliga karl som lärde mig att kesella är nyttigt och bra att äta. Åt det till frukost med. Nu rasar snart kilona. Nej nu är det dags att jobba.

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0