Buzy time at work


Morrn morrn! Nu jäklar ska här bloggelibloggas.

Dagen frukost
: Kesella, vaniljyoghurt och fullkornsdigestive
Dagens outfit: Shorts från H&M, tubtopp från H&M, stort slappt linne från H&M, klocka fårn Ur&Penn, armband från någon dyr internettsida, skor från Ti Amo
Dagens glass: (inte för jag äter en varje dag med ändå) Twister
Dagens to do: få igång tjejerna på jobbet
Dagens... Nä nu kom jag inte på mer. Men vad gäller att jag har dubbla linnen en varm dag som denna vill jag bar säga att jag har ett sånt där jätte stort pösigt linne med ärmhålor som går ända ner till höfterna. Det matchade jag enkelt med en tubtopp så att man inte behöver vara så naken på jobbet. Haha, oj ett modetips!

Sitter på jobbet och mumsar lite på en glass jag fick av min söta sommarjobbare. Försöker få de att jobba lite istället men fan vad sega de är. Ska träffa bästa gamla klasskompisen efter jobbet innen hon drar vidare till Skåne. Leka lite och vänta på att älskling slutar för sen bär det ut till pappa där grillen väntar, mums. Back to work.

Puss och Kram, Louise








Kommentarer
Postat av: cattis

där är (var) ju min glass:(

2010-07-20 @ 12:47:13
Postat av: Louise Olsson

Tsss, inte då det var min

2010-07-20 @ 12:48:40
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0