BJÖRN ROSENSTRÖM


Fy vilken underbar kväll jag hade igår. Bästa tjejen någonsin och jag drog till Örebro för en kväll på Villa Strömpis till ljudet av Björn Rosenströms ljuva stämma. En underbar bilresa dit i baksätet på en bil utan varken CD eller AC. Vi körde stenhårt på Radio och KD! Lite VIP och egen ingång senare stod vi med varsin kall i handen och skrek till Björn Rosenström, självklart längst fram, mohaha.

Lägligt som vi stod blev det många bilder och filmer och rätt som det var började det sticka fram mobiler och kameror under näsan på mig. Godtrogna människor som ville ge mig saker? Nä, de ville att jag skulle ta bilder och bilder tog jag så det bara spruta ur kamerorna. En sann fotograf!

Kvällen följdes av kylda drycker och riktigt heta dansgolv, fy vad varmt det var. Dans hela natten och blev såklart kvar till sist. När vi duktigt nog lyckades förklara för vakterna att vi inte skulle ut för vi skulle åka hem med DJ killarna blev vi kvar ännu längre, inte gjorde det oss nått! Bästa facinerades totalt av en systemkamera och var inte sen att visa. "Man kan fälla upp blixten med en kapp, coolt va?" "woow".

Hemma klockan 5, upp och jobba klockan 9, åka till Göteborg med älskling klockan 2. Jag är en tjej på språng, det måste man säga. Solbrillerna är på innomhus och huvudvärken smyger sig på men jag utför allt med bravur.

Puss och Kram, Louise












3.2 Megapixel, ville inte ta med systemkameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0