Bananskal i bloggvärlden


Satt precis och tittade igenom mest besökta bloggarna här på blogg.se och fick till min förvåning se en kille i toppen. Trodde inte att killar bloggade så mycket, vilket de kankse inte gör eftersom att det också bara fanns en av dem, men iallafall. Hur som helst gick jag in för att läsa hans blogg och blir ännu mer fundersam när han ser ut att vara en helt avrage kille. Ser inte ut att vara varken stenrik eller särskilt snygg, så varför är hans blogg så populär? Och varför var alla tjejer så desperata av att veta vad han tyckte om deras utseende?

Efter en stund jag gick det upp för mig att killen är Kissies bror. Där kan man snacka om att glida på ett bananskal i bloggvärlden. Jag tror inte den killen hade varit känd en centimeter utanför kompiskretsen om det inte varit för sin syster. Samma sak tror jag om henne och hennes inopererade plast. Men för mig får de båda mer än gärna vara aktiva innom bloggvärlden. På så sätt kan man alltid få sig ett gott skratt när man har lite tråkigt.

Puss och Kram, Louise


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0