Allsång med turkos kostym


En mycket lång och trevlig shoppingrunda med mamma är nu avklarad. Två par jenas, en klänning, två tröjor och ett par leggins jag ska göra om till cykelbyxor fick det bli, tack så mycket kära mor. Nu har jag kläder till Tyskland. Tydligen måste jag köpa en helt ny garderob till resan för mina kläder dög inte enligt mamma.

Igårkväll var jag, Bästa och våra mammor på allsång på Djulö. Kan man klä sig fulare än Gabriel Forss? Nej. Men lite coolt var det ändå. Han hade en turkosrutig kostym bestående av väst och shorts, till det matchande strumpor. Men trevlig var han minsann och det var Lasse Berghagen med som var kvällen gäst. En liten parvel som heter Rasmus (kallad Linkan) sjunger otroligt bra och jag håller tummarna för honom och hans liv.

Nu ska jag strax åka med en bok och en burk Ben n' Jerrys till min dödssjuka syster som ringde och gnällde i telefonen. Efter det kankse en tur till mormor och morfar. Imorgon ska jag jobba! Fy tusan, haha. Först möte och sen är det bara att sätta igång. Ska bli spännande fast att jag hade räknat med sommarlov.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0