Vadå update?


Men sorry bloggen och alla läsare, det vill säga mamma, syrran och bästis. Har haft Bästa här i en vecka och efter det behövde jag några dagar att återhämta mig, haha. Vi hade en GANZ TOLL vecka om jag säger så. Kollektat några nya azum citat och ännu en gång fått en skum ny sjukdom tillsammans. Nu sitter jag och börjar bli lite platt i rumpan, sofforna är inte mjuka inte. Jag är nämligen barnvakt till tre sovande barn igen. Lilla pappa är i Berlin och dricker öl och lilla mamma är här i stan o dricker vin. Ja, jag säger ju att allt i Tyskland går ut på att dricka alkohol.

Går det som beräknat nu så stannar jag i Tyskland för jul- och nyårsfirande och blir kvar ända tills vecka 4-5-6 där jag planerar en hemresa på två-tre veckor. En av de veckora bör innehålla en skidresa till Sälen. Tummen PÅ för det. Få arslet ur vagnen nu killar. På tal om det måste jag resa mig upp, bah. Hatr sappat runt på tvn och är så desperat så jag kollar på skidskytte. Har försökt klura ut svenskens position i en timme utan lyckat resultat så ni blir det Harry Potter på datorn. Kärlek.

Puss och Kram, Louise



Nyårsafton är en natt man aldrig/alltid kommer ihåg/glömmer (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0