Timmar av träning och ett skummbad


ÄNTLIGEN! Åh det känns så skönt att ha tränat idag. Länge var jag där också, kom dit halv 12 för att möta min personliga tränare och sen la vi upp program och jag tränade tills klockan var kvart i 3 och jag fick slänga mig på cykeln i träningskläder för att hinna till dagis i tid. Stretcha fick jag göra hemma men det gjorde inget. Blev en lagom nervarvning att cykla lite. Nu sitter jag här i svettiga kläder och har precis ätit fiskpinnar och makaroner med ärtor. Kanske inte det allra nyttigaste men man tar vad man har. Ska hoppa in i duschen nu snart så jag blir ren och fin.

Efter det kanske det är dags att ta tag i resväskan som står där och ser dum ut. Måste be om lite fler galgar först så jag kan hänga upp allt, hehe. Jag tror faktiskt att jag tar mig ett bad nu, ett varmt mysigt skummbad det vore väl nått. Synd att man inte har någon att prata med under tiden, det saknar jag.

Puss och Kram, Louise



Fitness Firsthandduk och -vattenflaska. REDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0