The last meal


Gårddagskvällen var supermysig. Hela familjen (minus en bror) och älsklingen satt på en ute servering i timmar och åt och hade det trevligt. En sista måltid hela familjen, haha. Åker tidigt imorgonbitti och har inte fattat det ännu. Shit, jag åker verkligen... och kommer inte hem på ett år. Nåja, någon gång ska jag väl komma hem. Många av mina kära vänner har lovat att komma och hälsa på. Om alla som sagt "ja gud självklart jag kommer" verkligen skulle komma skulle jag nog ha fullt upp varje helg. Kvällen fortsatte med att byta väska, packa om, packa upp och packa om igen.

Har sprungit runt hela morgonen och samlat ihop ännu några kassar som ska slängas. Snart är rummet nästan tomt... Känns skumt. Har ytterliggare två kassar till UFF och en som ska till älsklingen med hans saker. Nu ska jag hem till pappa med min stora kartong som ska förvaras där i ett år, men först några vänder till soppen och UFF-burken. Innan det frukost också, magen börjar kurra nu. Allt känns lagom skumt.

Puss och Kram, Louise





















Kommentarer
Postat av: aye

Hejhej^^

Vad gör du?<3

2010-08-14 @ 13:12:08
URL: http://Ayeland.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0