Solsemester?


Badhuset? pffft, snacka om att inte förstå tyska. Idag åkte vi inte till ett badhus utan till ett helt underbart utebad. Det fanns 4 stora pooler och massor med gräsmatta att mysa och sola på. Kändes läskigt mycket som att vara på solsemester utomlands och inte jobba utomlands, haha. På vägen hem blev det däremot lite mulet och regnet kommer smygandes men dagen var kanon. Det kan mycket väl vara så att idag var årets allra sista sommardag och på vilket sätt kunde jag bättre ha spenderat den än i bikini. Super toll!

En heldag hade vi nästan där borta med matsäck, leksaker, filtar och glass. Dagens motion fick bli att simma en halvtimme i "vuxenbassängen". Den var sjukt stor och jag tror nästan längderna var dubbelt så långa som i vårt lilla badhus i Katrineholm. Djupt var det också så man kunde inte fuskvila. (Ja mamma, du behöver inte kommentera det, jag fuskade inte, jag lovar!) Nu väntar kvällsmys på skype med älsklingen och middag framför tv:n. Det är nämligen en mycket spännande serie som går idag. Den är tysk och proppfull med drama och spänning, haha. Imorgon börjar de tidiga mornarna igen, höh. Jag ska ta ungen till Kindergarten medans mamman är på bebi-träff. Sen ska vi mötas upp och göra något annat mysigt. En promenad till stan eller parken kankse, om det inte regnar. Nu, duscha och på med mysdress.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer
Postat av: ele

Haaa! Om du inte "fusk-gick" på botten, så "fusk-höll" du dig säkerligen i kanten vid varje vändning? Maka känner kaka :)

2010-08-22 @ 20:03:57
Postat av: Louise Olsson

HAHA! Vadå maka och kaka, haha. Neeej mamma för de va massa folk där så jag vände lite innan (A) med det var ändå bra. Jag höll INTE ALLS!!!!!

2010-08-23 @ 10:37:52
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0