Promenad i solen


Sådär ja, bebisarna är nattade och sover gott i sina sovpåsar. Haha, ja sovpåsar det är jättegulligt. Det är som en sovsäck nertill och som ett linne upptill. Där sover de gott och varmt utan ett täcke som åker av eller ligger över huvudet på dom. Vi gick en långpromenad i parken förut, jag och bebismonsterna. Sjukt stor park, det tog ca 40 min att gå runt hela och då stannade vi bara en gång för vissa av oss tappade nappen. Solen sken och det var underbart. När vi gått runt parken gick vi lite ner mot stan för att kolla var allt låg. Helt plötligt gick det upp för mig hur vi hade kommit hem igår när vi var där. Känns bra, nu har jag lite koll. På vägen hem stannade vi för en bulle, mums. Bebisarna fick varsitt kex.

Nu väntar tyska barnprogram och kvällsmat. (Mamma jag fick fisk och potatis till lunch och nu får jag spagetti.)Imorgon får jag också mat för då ska vi gå ut! Pappan får passa barnen för först ska vi ut och äta och sen dansa lite, får vi se om utelivet i Frankfurt kan mäta sig med Katrineholm. I belive so!

Puss och Kram, Louise









Det är inte vaniljkräm i som hemma, det är kvark. Tyskarna har fan kvark överallt!



Kommentarer
Postat av: david olsson

Vänj dig vid kvark. Som kesella fast mycket, mycket bättre!!!

1000 kramar mam

2010-08-19 @ 21:50:30
Postat av: isa

hej, nu är det så att jag har en tävling på gång. Då kan man vinna ett halsband och en länk. Om du är intresserad så kolla på tävlings inlägget ;)

// lutenn.blogg.se

2010-08-20 @ 01:26:53
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

Haha, är det så? Jaa jag haar vant mig de va gott. Bara de inte är för mycket :)

2010-08-20 @ 09:41:47
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0