pack your bags


Har packat två väskor, en kartong och säkert hundra kassar. Hur kan det bara vara mer saker kvar i mitt rum? Det tar aldrig slut. Inte nog med stressen över att åka och paniken över att sakna alla. Till råga på allt har jag dragit på mig en elak förkylning också. Har varken orkat, haft tid eller ens för den delan haft något att blogga om senaste dagarna så det har blivit lite tunnt.

Tanken med bloggen var att berätta om mitt liv som Svensk au pair i Tyskland och om bara 4 dagar kommer jag att göra det. Tiden går så himla fort, jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag ska åka. Blir nog ett riktigt slag i magen när jag vaknar upp där borta. Samtidigt längtar jag dit. Hade äventyret inte betytt att jag måste vara borta från min älskling hade det varit perfekt. Det kommer bli azum!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: m a t i l da

sv' åhkul :D tack tack tack. allt bra med dig?

2010-08-10 @ 16:13:32
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: m a ti ld a

Nu är veckans blogg avgjord, blev det du som vann? Kika in och titta på en gång. Tack så jättemycket för att du deltog.. kram kram.

2010-08-11 @ 10:17:49
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0