Oro för gym och saxar


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med alla gym. Har ju hittat ett jättebra som ligger nära och är fint me det är lite dyrt. Sen finns det ett ställe som jag måste åka buss till och som inte hade så många aktiviteter jag gillade men det var nästan gratis eftersom att hela familjen var medlemmar där. Ett tredje ställe var en gym på stan med ganska dyr medlemsavgift men jättebillig månadsavgift efter det. Nackdelen men det är ju att det ligger långt bort och det är bara ett gym tror jag. Hoppas ju på att det "dyra fina" stället ska ha lite aerobicsliknande saker. Det hade däremot stället jag måste åka buss till som familjen var medlem i, tror jag. Gaah.

Nu är bebisarna nattade och jag har städat upp i badrummet som ska lånas ut för tvättning av hår på ungen. Efter det ska jag tvätta mitt hår och sen ska lilla mamma toppa bort lite av mina slitna toppar. Hon jobbade som frisör tidigare sa hon så jag hoppas att det blir bra, haha. Är lite orolig faktiskt, har suttit och listat saker som kan bli fel.

- Det kan bli alldeless för kort.
- Hon kan klippa av allt rakt av så det inte blir uppklippt
  och mitt huvud ser ut som en kona eftersom det är så tjockt.
- Hon kan klippa bort alla fina ljusa slingor så att mitt hår blir jättemörkt. (Fint till vintern däremot.)
- Säkert en massa andra saker kan gå fel.

Ska ta en fin efterbild sen om det blev bra och visa upp. Annars ska jag ha mössa tills i vår, haha. Nu ska jag äta lite och titta på tv. Skönt att få sova en timme till som vanligt imorgon. Trött är jag.

Puss och Kram, Louise



Hon kankse klipper av sin hand?
En bild tagen och redigerad tillsammans med min gamla fotopartner i skolan. Hon kommer även att dyka upp på många av bilderna jag tänkt visa framöver, mina favoriter från skoltiden.


Kommentarer
Postat av: Johanna - handtillverkade & handgraverade personliga smycken

Ja, det som skiljer armbanden åt är att HOPE brickan är maskingraverad och armbandet NOTEA är handgraverat. Samt att NOTEA brickan är större. Knutarna är likadana på båda armbanden.



mvh Johanna

2010-08-25 @ 20:08:00
URL: http://item.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0