Oh shoe where are you?


Solen skiner väldigt varmt idag. Jag har verkligen användning av alla mina linnen, så det så mamma! Tog en cykeltur ner till stan imorse och kollade in ett nytt gym. Det var stort och fint och låg mitt på stan. De hade även en swimingpool och massa olika klasser förutom själva gymhallen. När jag var där så bad de om att få ringa upp eftersom att någon speciell inte var där så jag pratade mest med de på telefon men det lät som att priset var mycket bra. Uppfattade jag rätt så kostade 6 månader där inte mycket mer än en månad på det "dyra fina" som ligger nära. Ska dit på måndag och provträna och till det andra stället på tisdag. Kanske skulle besöka alla gym i stan för provträning så har jag väl att göra en månad, haha!

Har även varit inne i ca 100 skoaffärer idag och letar efter ett par bra höst kängor. För det första hittade jag knappt några allt som föll mig i smaken och för det andra kostade de flesta äckligt mycket. Ingen bra skodag idag. Jag överväger starkt att skicka efter ett par skor som jag hittade hemma i Sveriga redan. Brukar inte vilja beställa så mycket eftersom att man inte till 100% vet vad man får då. Plus att mina storlekar är så knäppa så jag måste alltid prova, haha. Ett par nya solglasögon fick iallafall följa med hem och en liten present till älsklingen.

Nu är den veckliga (gillar den översättningen ändå) städerskan här och gör fint. Jag börjar bli hungrig så det blir nog lunch snart. Kanske en promenad med bebisarna när det är så fint!

Puss och Kram, Louise







Nya glajjorna. Slänger med en bild på håret också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0