Nu får det vara nog


Nä ni blogg.se nu får det väl ändå räcka med sjukt ointressanta inlägg på förstasidan? Jag förstår inte vem det är som lägger upp alla idiotiska saker. Jag kunde inte bry mig mindre om Kristoffer och om han tycker bäst om blondiner eller brunetter. Jag läser gärna om den senaste biofilmen och tillochmed vad "Lisa" tyckte om den, eller tittar på "Annas" blogg om underhållande nyheter eller något annat. Men jag är så trött på att läsa om sommarens favoritoutfits och vilka bloggar som någon 14-åring följer slaviskt. OINTRESSANT BLOGG.SE!

Med det sagt kan jag också säga att jag badet var mycket skönt. Låg och plaskade i det varma vattnet i säkert en timme. Har nu suttit här i handduk alldeless för länge också så jag ska ta på mig något mysigt och gå ut och vara social. Kanske se en film. Är lite sugen på en kvällsmacka också, hihi.

Puss och Kram, Louise



Does it look like I care, glamour - En bild jag gillar mycket. Jag stylade och fotade till temat glamour.

Kommentarer
Postat av: ele

OTROLIGT

Den där hade jag på mig när jag gifte mig med din pappa.

jag känner igen den men kan inte fatta att jag någonsin fått på mig den!!??

2010-08-31 @ 23:31:57
Postat av: Louise Olsson

Hihi, den är fin :)

2010-09-01 @ 18:32:35
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0