Nattblogg

Haha, hittade ett opublicerat inlägg från förra veckan när jag försökte blogga från älsklingens iPhone.

Ligger just nu i sängen och försöker blogga från älsklingens nya iPhone 4. Jag är en nattmänniska och kan omöjligen sova före 11. Älskling däremot, han snarkar sött redan vid 10 om han får. Inte blir det bättre av att han vaknar så fort en fluga flaxar med vingarna så att man inte får titts på tv heller. Nackdelen med en etta.

Trots att jag tycker han är knäpp och onödigt materialistisk som köper nya iPhone, speciellt när han nyss köpt en HTC hero och innan det hade en Samsung ultra touch, är jag glad åt att ha något att göra nu. Jag måste erkänna att det är en himla bra mobil, hittills åtminstone. Magen pirrar mer och mer nu, om bara några dagar sover jag inte i min egen säng längre. Har nästan fattat nu att jag ska åka på riktigt. Scary as shit. Nu orkar jag inte skriva mer på en touch mobil. Så lätt är det faktiskt inte.

Puss och Kram, Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0