Modemedveten?


Jag börjar verkligen tro att det är dags för mig att börja modeblogga, haha. För många gånger har jag nu utbristit till olika människor att "jag ska fan matcha den med sånna" och "en sån skulle va cool att börja använda igen". Bara för att strax efter se sanna sak på någon stor modenlogg eller modesida.

Nyligen satt jag återigen och bläddrade igenom Kenzas inlägg och såg att hon hade ett sjukt snygg senilkedja på sina solglasögon. För ungefär en vecka sedan, i tisdags, precis innan jag och Bästa drog till PIP fick jag för mig att sätta ett senilsnöre på glajjerna. Åh  vad coolt det blev, tyckte jag, och väldigt festival! Yep yep, samma som med cykelbyxorna.


   

I sure miss the sunny days of the summer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0