MC Kortegen


Varför klä på sig, fixa sig och gå ner på stan för att titta på vad Katrineholmsveckan har att bjuda på? Speciellt när man kan se allt ifrån sitt eget fönster, haha. Kvällens grej är MC kortegen där många många motorcyklar kör en runda för att slutligen ställa upp längs med hela torget. Varför vet jag inte riktigt men de gör det, haha.

En påse popcorn och How I Met Your Mother slår lätt att stå där och trängas. Nu har jag tillochmed redan sätt allt! Rummet är också nästan tömt nu. Dags att ta itu med "sminkrummet". Hundra skåp med smink- och hårgrejer, haha. Blir till att slänga lite där med tror jag. Har seriöst funderat på att sälja allt. Exempelvis igår när jag rensade mina smycken. Hur många oanvända halsband, örhängen och ringer som helst. Kankse blir en bloppis. We'll see.

Puss och Kram, Louise








3.2 Megapixel. Sorry folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0