Mamma, jag är vuxen nu


Klockan är tio och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Har precis tittat på en tysk långfilm, ett romantiskt drama, och jag förstod nästan vad allt handlade om, haha. Tidigare idag somnade jag till Charlie och Lola, himmel vad barn tär på krafterna och då har jag de inte ens heltid. Bebis nummer två hade bara kissat i blöjan när jag skulle natta honom. Tack för det. Kissblöjor är underbara!

Mamma, jag tror jag är vuxen nu. Här om dagen åt jag sås med lök i, ja lök, rå lök! Som om inte det var nog åt jag soppa idag. Inte bara bitarna utan geggan och allt. Jag känner mig vuxen. Imorgon ska jag lämna gullungen på dagis (Kindergarten) och sen ska jag ner och titta på stan. Har hört att det är rea överallt, mohaha. Nu väntar sängen.

Puss och Kram, Louise



Saknar dig hjärtat mitt...

Kommentarer
Postat av: ele

Mitt lilla barn!

Tänka sig, lök! och soppa!

...du har verkligen blivit stor!

2010-08-17 @ 22:52:39
Postat av: m

Veckans blogg som du har anmält dig till kommer ej att avslutas. Då jag ska sluta blogga (läs anledningarna i mitt senaste inlägg om du är nyfiken på varför). Hoppas du har överseende. Tack för ditt deltagande ändå.

2010-08-18 @ 12:34:53
URL: http://sparklegirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

ääälskar din blogg! <3 allt bra?

2010-08-18 @ 12:37:49
URL: http://jufiya.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

hihih, ååh mamma <3

2010-08-18 @ 21:16:36
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0