Leka, sova, leka, äta


Godmorgon världen, äntligen fredag! Sitter i min ensamhet och bloggar så tyst jag kan för att inte bebismonsterna ska vakna och börja tjuta. De sover lite frukost nu och har gjort det länge så de vaknar väl snart ändå. Lilla mamma åkte iväg och lämna busen på dagis och sen vidare till stan för att inhandla en födelsedagspresent till en liten tjej som ska ha kalas imorgon. Vilket lämnar mig här för att leka, sova, leka och mata bebisarna.

Solen skiner och vädret är underbart även idag. Tror det blir lekpark idag också, efter dagis. Lite smått klädkris inför ikväll har jag också. Klänning eller byxor? Klackar eller platta? Hur fin är restaurangen? Her en skitsnygg outfit i huvudet men jag känner inte riktigt för svarta byxor när det är så somrigt, fast att det kommer vara kväll... Nåväl vi får se. Nu ska jag passa på att vila mig lite tills de vaknar.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0