Godmorgon Ronja


Morrn morrn, vaknade upp hos älsklingen av att han kom hem på frukosten och kröp ner hos mig. Det var den mysigaste morgonen denna vecka. Slog på tv:n och möttes av klassikern Ronja Rövardotter. Riktigt bra film faktiskt, hoppas verkligen att alla Lindgrens klassiker finns kvar och att nästa generations barn också tittar på de filmerna och inte bara på allt tecknat skit som visas nu. Så nu sitter jag i soffan inlindad i täcket och tittar på tv och bloggar. Vilken liv.

Dagen består som vanligt av städning och packning. Om jag nu orkar upp och ta mig hem snart. Ikväll ska vi ut till farsgubben och grilla lite och på fredag blir det avskedskalas för lilla mig. Nu är det inte långt kvar... Blandade känslor är ordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0