Endorfiner tack!


Jaha, idag var ju en tacksam dag. Morgonen började en timme för tidigt eftersom att vi skulle åka och berätta för världen att jag bor här nu. Världen fanns på ett kontor som var stängt. Jag fick åka hem igen och ham lagom tills jag ändå skulle gått upp. Somnade i soffan till tyska barnprogram, de snälla små bebisarna jag skulle vakta följde mitt exempel och sov snällt så att jag kunde vila mig och äta lugn frukost medan lilla mamma lämnade ungen på dagis.

Efter tuppluren var det dags att gå och kolla upp gymmet! Det låg nära och var superfint och tyvärr ganska dyrt, tycker jag iallafall. Jag ska dit på tisdag för en timmes gratis träning och visning av alla rum och aktiviteter. Trivs jag och de har någon form av friskis och svettis liknande jympa så får det nog bli kort där. Jag är kankse lite lat som vill ha ett gym nära men jag vet att jag kommer komma iväg mycket mer då än om jag måste springa över hela stan. Tog en långpromenad på väg hem.

Hemma möttes jag av strålande sol och värme så jag satte mig på balkongen för att sola medans mamman och bebisarna plaskade i en liten rosa plastpool bredvid mig. Även där somnade jag. Trött tjej alltså, måste komma igång med träningen, blir så mycket piggare då. Imorgon ska det tydligen vara fint igen och till helgen ännu bättre. Sommaren är kanse inte över ändå, jippi fram med shortsen igen.

Tror jag ska gå till affären och köpa apelsiner, är himla sötsugen. Lägga mig tidigt också för imorgon ska vi göra ett nytt försök med världen och kontoret.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-24 @ 18:00:37
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0