En underbar fortsatt helg


På lördagkvällen åkte vi allihoppa in till Frankfurt för att gå på bio. Det blev Legenden om Aang på tyska och i 3D, en jättebra film och jag är så glad att jag förstod allt, haha. Popcorn är ju ett måste på bio så jag köpte en påse men vilken chock jag fick när jag åt dom. Det var tydligen inte salta popcorn utan sockrade, haha. Smakade som popcorn och sockervadd. Innan filmen blev det lite shopping och nu ska ni lyssna, sushi! Jag åt sushi! Mamma, jag säger ju att jag blir vuxen här borta, vet inte vad som händer med mig! Först var ajg lite feg och provade bara en bit med rik och räka. Sen en bit med ål och till sist sjögräs och nått mer läskigt. Det var ju inte det godaste jag ätit men nu har jag iallafall provat det!

Söndagen var en mycket skän dag. Vi åt frukost hemma, slappade i soffan och tittade på film. På eftermiddagen åkte vi till hans pappa, alltså morfars bror och hälsade på och åt vofflor. Det var jättetrevligt att få träffa alla och veta att jag har familj nära mig. Det känns välidgt bra, tack för det! Efter det fick jag tillochmed skjuts hem tillsammans med min stora resväska som de hade fraktat och förvarat åt mig halva sommaren. Det var bra för där i låg ju mina träningskläder. Har även fått de två inramade bilderna jag hade med mig. Jag och mina älsklingar!

Puss och Kram, Louise

Kommentarer
Postat av: mam

Jag är så glad att du har det bra älsklingen min!

2010-08-31 @ 00:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0