En blöja med bajs i


Idag har jag bytt min allra första blöja. Första gången någonsin och det gick jättebra. Det var faktiskt inte så jäkla äckligt som jag trott. Det är så ju lite när de är så små, haha. Snäll var hon också, låg där glatt med benen i vädret, haha. Provtittar lite på min tyska tv och har hittills sett That 70's Show och King of Queens, på tyska. Det var en pina att kolla på T70S dubbat. Fez hade inte ens brytning och Kitty hade ingen gnällig röst. Hon pratade helt normalt och det gjorde Jackie också. Donna hade kvinlig röst och Eric manlig röst. Snacka om att missa halva grejen med karaktärerna. Nåväl, bara att vänja sig, det var inte lika illa som igårkväll när jag såg Music and Lyrics med Hugh Grant...

Nu vaknar väl bebisarna snart, då ska de få mat. Kanske får jag också lite mat, är sugen på kesella med digestive. Tills dess ska jag mysa framför tv:n med mina bästa gosisar.

Puss och Kram, Louise




Kommentarer
Postat av: Ackelina

hej allt bra idag? :) Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-08-17 @ 11:36:26
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0