70 kilo kläder


Puh! Har suttit på väskan i en timme nu men den går ändå inte att stänga. I vilket fall så väger den lite för mycket och det utan att jag packat skor och neccesär! Gah! Resultatet blev att logga in på ryaniar och betala för att få checka in ännu en väska på 15 kilo för 100 miljoner kornor. Nu har jag alltså 50 kilo bagage med mig + en stor väska på 20 kilo som jag skickade ner med släkten för en månad sedan... 70 kilo! Behöver jag verkligen 70 kilo kläder för ett år? Eller vänta nu, vinterkläderna är inte ens packade. Herregud...

Förkylningen har jag inte ens hunnit tänka på så jag vet inte riktigt hur jag mår. Jag börjar bli hungrig, så mycket vet jag. Dags för lunch, eller ja middag kankse. Sen blir det till att packa om lite och så måste jag städa rummet. Det är nästan det värsta. Trots mina 70 kilo minus är rummet fortfarande FULLT! Jag förstår inte, och då har jag också slängt flera kassar. Dagens I-lands problem?

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: josephine

vart ska du flytta:)?

2010-08-12 @ 18:13:40
URL: http://jworld.blogg.se/
Postat av: Louise Olsson

Jag ska flytta till Tyskland ett år och jobba som Au Pair :)

2010-08-12 @ 18:26:16
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0