12+ rummare och blåbär


Dagen har bestått av dammsugning av ca 12 rum, skruvning, borrning och grillning. Åkte ut till pappa direkt när jag kom hem imorse, orkade inte packa idag. Där blev det istället så att jag dammsög nästan hela huset vilket blev 12 rum. Inte det roligaste men välbehövt! Efter det kände jag för att sätta mig ute i solen på bänken och vila lite. Krak sa det så lossnade ryggstödet. Bara att hämta borren och skruvdragaren och laga bänk. Haha, okej okej pappa gjorde det mesta lagandet men jag var där. I övrigt åt vi supergod grillmat och ungefär en hink blåbär. Blåbär är gott!

Nu sitter jag framför Simpsons och har en gigantisk resväska bredvid mig. Den ska packas. Full. 20 kilo. Det fixar jag med bara skor, haha. Imorgon blir det nerpackning i väskan och mer röja rummet, det tar fan aldrig slut alltså. Nu väntar duschen och tovan i mitt hår, aoui!

Puss och Kram, Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0