Mysteriet på Bowness road


Tja tja bloggen.
Jag förstår att ni undrar, men nej, äggmysteriet är inte löst än... Under tiden har jag parkerat i soffan för att kunna ha uppsikt över vilka som rör sig i köket och hittills verkar det mest vara jag och en sjuk Jonatan. Men alla vet väl att man inte ska återvända till brottsplatsen.

Här i soffan sitter jag (förutom och agerar spion) faktiskt och jobbar. Jag gör sånt också. Igår träffade jag en tjej från Kungälv som lever ett spännande liv här i Calgary för att hennes drömmar var lite för stora för Sverige. Det var ett riktigt spännande möte som peppade mig till att gå vidare med min bokidé jag haft sedan 2010, men först ska jag skriva en artikel om henne. Den kan ni läsa i GP i april.

Jag återkommer om hur det går med äggmystieriet på Bowness rd. Det är alltså här vi bor. Sixten är fortfarande huvudmisstänkt. Alla vet ju att Sixten är en äggtjyv, David du vet vad jag pratar om. Han tog alla våra ägg.

(null)

(null)

Bilder på mitt livs kärlek och en snöfisk. Har ju inga ägg att ta kort på så... Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0