Glöm allt du visste om Monopol...

 
Jag har skaffat mig ett litet extrajobb för att tjäna ihop pengar till all shopping (och för att ha lite mer att göra om dagarna). I går spendarade jag förmiddagen med två supersöta barn. Jag vet inte hur jag alltid lyckas hitta så fina familjer, men dom här ungarna är så goa.

Vi skulle spela monopol junior. Aha, tänker man, det här kan jag. Men nä. Man kan inte deras regler. Det kan man aldrig... det här med hur mycket gatorna kostar eller hur många steg tärningen visar spelar mindre roll när man spelar med en treåring. 

Efter det åkte jag till universitetet för att titta när Jonatans kollegor spelade squash. De hade riktig publik och var jätteduktiga. Sen åt vi sushi. I dag ska jag intervjua en Göteborgare för GP. Hade!

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0