Vem är det som går och går?

 
Det är inte bara klockan som går och går men aldrig kommer fram känns det som. Vi går så mycket. Man gör ju det när man är på semester för det är ett bra sätt att transportera sig och se saker. Det blir många promenaddagar för oss...
 
I går på vår plötsligt lediga dag satt vi faktiskt och jobbade hela förmidagen. (Haha, Jonatan kunde väl inte hålla sig längre när han inte jobbat på två veckor.) Sedan skulle vi gå en liten promenad i solen bara, men vi hamnade långt ner i downtown och det blev en promenad på några timmar som slutade med nachos och margaritas på ett mexikanskt ställe som hade margarita monday. Yeiy!
 
I dag, som faktiskt också är en ledig dag hehe han börjar imorgon onsdag fråga inte varför, är det iallafall ingen helgdag så vi ska åka upp till universitetet och fixa med studentleg, busskort och såntdär som kanske tar lite tid från dyrbar arbetstid på onsdag. Oh no. (Ja, jag driver lite med min käraste man to be, han jobbar så dant jämt.) (Obs jag är mycket stolt.) Sedan ska vi vidare till ett nytt shopping mall som jag hittat och detta ska vara stort och bra. Inte bara tandläkare och cd-skivor, blä.
 
Så här ser vi ut när vi sitter och jobbar hemma (mitt arbete bestod av att skriva vykort och dricka kaffe):
 
(null)
 
(null)
 
Och så här ser Jonatan ut när han vill gå ut och springa i 20 minusgrader. Grimsås represent:
 
(null)
 
Och så här ser det ut när vi promenerar planlöst i Calgary. Vi hittade OS-monument:
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer
Postat av: Mam

Så mysigt ni verkar ha det.
Finns det kanske någon sista-minuten-tut-kurs på universitetet som du kan hoppa på? Då kan ni ju ha sällskap på dagarna? Eller iaf till jobbet...
Typ Calgariansk radio motion? Eller nåt?

2018-02-20 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0