Alla vägar leder till shopping

 
Tja tja bloggen
I går började Jonatan jobba så jag tänkte att jag skulle göra lite nytta också, men det var så sinnessjukt fint väder så jag struntade i allt och bara gick ut. Jag började dock dagen med att ta en kaffe med en mamma som ville ha lite barnvaktshjälp. Hon var jättetrevlig och vi satt och fikade och pratade och skrattade i över en timme innan hon var tvungen att åka och ta hand om sina barn, hehe.
 
Då strosade jag iväg och köpte lite förnödenheter som nagellack, body lotion som luktar godis och annat bra att ha. Det var så fint ute så jag lämnade av påsen hemma och gick en promenad längs med den frusna floden som jag tror heter Bow river. Trots att jag tog av vantarna och öppnade jackan var det hur varmt som helst och det sprang till och med förbi en galning i shorts. Han var dock lite väl lättklädd. Fast han hade mössa.
 
För jag tror fjärde gången fick jag den här fantastiska känslan i magen av att bara gå omkring utan att egentligen veta vart jag var på väg och vad som fanns där. Jag fick den i Frankfurt, i Barcelona, i Berlin och nu här. Jag kan inte fatta att jag är så lycklig att jag fått kasta mig huvudstupa in i det okända fyra gånger i mitt liv. Jag älskar det här! Jag är på äventyr!
 
Men, eftersom att alla vägar bär till Rom hamnade jag naturligtvis på ett shopping mall och kom hem med ett par skor. Hehe. Man är väl ändå en Tut.
 
Idag ska jag faktiskt jobba på riktigt. Det är lite mulet idag, vilket nästan är bra annars hade jag knappt kunnat hålla mig inne, så jag sitter här och mejlar och förbereder en intervju jag ska göra i eftermiddag. Det ska bli spännande. Hade!

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mam

Aha. Å Pär-planer igen. Kul. Det är ju du superproffs på!
Lycka till med jobbet i eftermiddag. (natt för min del)

2018-02-22 @ 18:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0