Dresdenärer


Dresden är en väldigt fin stad i alldeles lagom storlek för att hinna upptäcka på en helg. Vi sightseeingade, åt massa gott och besökte museum. Och vi gick. Och gick och gick och gick. Vädret var med oss för det mesta och när det regnade gick vi in på ett café och fikade. På lördagkvällen besökte vi Dresdens största disco. Det var 80-talsneontema. Vi såg inte kloka ut. Men vi hade kul ändå. Jag är inte den som är (dres)den.

Sen fyllde jag år. Praktikanterna hade koll på facebook så de grattade mig. Annars var det en ovanligt ordinär födelsedag. På kvällen gick vi och drack jättegoda drinkar och jag fick en present så då blev jag glad. Nu är jag gammal. Men inte så gammal att jag inte klär ut mig och går på neonparty. Eller dricker drinkar på en måndag.




Party och sightseeing i Dresden. Sista bilden är en ostaffär. Fancy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0