Testing testing

When in cyberspace... Det är nästan lika skrämmande som roligt att allt som någon gång kommit upp på nätet finns kvar där. Vad som är enbart fantastiskt, både för mig och speciellt för er, är att min fina blogg finns kvar.
 
Så fjärde gången gillt då. Efter två vistelser i Frankfurt och en i Barcelona ska jag nu blogga från den svart-röd-guldiga huvudstaden Berlin. I ett halvår ska jag spendera mina dagar på Svenska Ambassadens pressavdelning här i Berlin. Vad jag ska göra? Det återstår att se.
 
I morgon går flyget. Lyckligtvis har jag med mig min egen ursnygge väskbärare och nervlugnare. Vi ska spendera en vecka som turister innan jag blir permanent berlinbo. Hörs om en vecka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0