Jävla tisdag


Idag har jag:
- Återupptäckt min kärlek till äppeljuice för att sedan dricka min kroppsvikt i nämnda dryck.
- Haft tre ungar som inte vilat en sekund och drivit mig till vansinne hela dagen.
- Fastnat i en låda och rivit upp mina jeansshorts.
- Försökt återge mina converse sin ursprungliga vita färg genom att tvätta dem två gånger i tvättmaskinen. Resultat återstår att se, det är 14 minuter kvar.
- Fått mail med kompletteringsuppgifter från min lärare eftersom att plugget är i ful gång men jag fortfarande springer runt och försöker hindra barn från att drunkna i poolen i Spanien. (Ska bl.a. läsa och recensera en bok på en dag. Jippi.)
- Hämtat upp stora resväskan Alban från källaren för att börja packa.
- Skrivit ut min flygbiljett.
- Långsamt börjat fatta att jag åker hem om FYRA dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0