Little Messi


"Eftersom att du gillar att springa så mycket kan du ta barnen till tennisen lite tidigare och sen springa hem om du vill? Det är nog inte så varmt på morgonen." ... Där fick jag för att jag försökte vara lite hurtig och utnyttja dagen på bästa sätt. är jag nu dömd att springa hurlångtdetnuvar varje dag i två veckor? Klockan nio på morgonen? Innan frukost? Kanske inte vore så dumt. Att jag ens överväger detta gör att jag inte känner igen mig själv. Det kommer väl ingen annan heller göra i september när jag är utbytt mot en smal neger.

Igår var det fotboll som gällde. Först Spanien - Liverpool men rödingarna gav strax upp. På frågan om hon inte ska spela mer fick jag gott och gott svaret: no. Messi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0