I dont care, I love it


När treåringen står i poolen och sjunger "I dont care, I love it" samtidigt som hon stänker ner alla runt omkring sig, då är det party! Vi har kommit hem från sightseeingen och ätit lunch (notera tiden) och roar oss nu i poolen. Föräldrarna duschar och gör sig fina inför bröllopet de ska på och jag har fått instruktioner om att barnen ska badas och matas med glass innan de ska sova. Tror jag klarar det.

Just nu sitter jag i loungen (dit wifit räcker, oh happy day) vid poolen och övervakar barnen. Detta hus är så stort att de helt seriöst har en knapp de trycker på så att en klocka ringer och kallar på... hushjälpen?! Lite Askungen över det hela även om jag är övertygad om att denna får betalt. Efter lunchen tröck de på knappen och vips så var tallrikarna ersatta med nya och köttfaten ersatta med fruktfat. Kan nog vänja mig vid detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0