En ung spansk moder

 
Vi hangde vid poolen i formiddags, barnen hoppade runt och plaskade och jag forsokte komma sa nara jag kunde utan att kameran skulle bli vattenskadad. Nar alla grannbarnen ocksa kom ut var det lika bra att ga in med kameran, hade inte blivit forvanad om nan av dem hallt en hink vatten rakt over huvet pa mig i fotande stund. Det bor en annan aupair har tydligen. Bra att jag kommer pa det nar hon ska aka hem om en vecka. "Ar du aupair? Jag trodde du var en ung spansk mamma, du ar ju sa brun!", sa hon. Hon var irlandsk.
 
Jag har inga svenska bokstaver idag. Det ar for att jag sitter vid en spank dator. Fick lana en sa att jag kunde fixa lite med mina bilder fran kameran. Nar de sma vaknar fran sin siesta ska vi aka in till Barcelona. Lilla mamma behover shoppa lite. Inte mig emot, jag vill ha glass!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0