Pasta med tiramisu


Igår spenderade jag kvällen med två au pair tjejer. Vi lagade pasta, åt glass och tittade på film. Det var fruktansvärt mysigt och något jag saknat här, att bara kunna sitta och mysa med en vän. Stort tack till dig K, du är azum! Åkte hem skapligt för att inte missa sista U-bahn (man kan ju tycka att de borde gå längre i en storstad men taxibolagen har väl mutat dom, jag vet inte) och tittade på ännu en film innan jag somande. En lagom fredagkväll med tanke på dagens planer.

Ska snart snida om till min svarta dräkt och åka iväg för lunch och drinkar. Sen ska vi åka på en båttur och sedan gå på stan och göra möhippe saker, tror jag. Kvällen blir full av dans och klubbar och firande. Får bli ett inlägg imorgon om alla saker vi gjorde! Nu ska jag mysa lite med monsterbebisarna tror jag, känner för en runda tittut!

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0