En helg i mjukisbyxor (nästan)


Nu har nästan en hel helg gått utan att jag gjort ett skit och det börjar långsamt kännas mindre bra. Blir nog inget gym idag så imorgon får jag verkligen köra ett hård-pass. Har tagit hand om bebisar och barn utan föräldrar idag och alla är sjuka så det har varit lite oklart hur och när jag måste jobba. Imorgon och resten av veckan blir det nog bättre med tider och så. Hur som helst så är det kallt ute idag så jag är ändå ganska nöjd med tyska teckande filmer och soffmys.

Funderar lite på mat, börjar bli hungrig. Men var sak har sin tid, det luktar fika först, mohaha. Javisstja, min mysa hemmakväll igår blev tre pers i en tvåmannasoffa tittandes på tyska talang och sen en sväng ut förbi alla krogar och uteplace. Så gick det med det, man kan inte planera hela tiden. För övrigt har mjukisarna varit på hela helgen så det blir att klä upp sig lite i veckan. Livet behöver kontraster. Bästis kom hem och skypa med mig, jag har tråkigt!

Puss och Kram, Louise



Sweeeeeeden, om tre veckor kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0