Dålig uppdatering


Dålig uppdatering på senaste tiden. Tyvärr har jag fått en rejäl förkylning som kommer från bebisarna. Rackarns bebisar alltså, tror inte jag ska träna nu, känner att då blir det bara sämre. Jag som köpte ett dyrt gymkort, hehe. Annars har vi varit ute mycket hela dagarna och jag har haft mycket annat för mig.

Längtar så jag spricker tills fredag när killen jag älskar kommer hit. Äntligen. Ikväll funderade jag på att gå ut och träffa några andra au pair tjejer som jag pratat med, hoppas inte förkylningen är elak mot mig. Lördag ska jag träffa urgulliga tjejen som var au pair här innan mig. Hon ska visa mig runt lite så jag har koll på uteställena. Söndag väntar en mysig filmkväll med lilla mamma, lilla mormor och samma gulliga tjej som dagen innan. Hoppas på en bra helg.

Puss och Kram, Louise



Forever and ever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0