Back from the dead


Hej igen. Ursäka för den otroligt dåliga uppdateringen ända sedan i onsdags men det var faktiskt så att jag dog. Jag dog på ett par tre olika sätt och kunde inte blogga. Nu däremot har jag kommit på att det var varken roligt eller skönt att vara död så jag var helt enkelt tvungen att börja leva igen. Inte många som kan göra så!

Livet är för bra för att gå miste om, det finns för mycket vackra saker. Exempelvis mina skor som jag ÄNTLIGEN köpte idag. Har letat ända sedan innan jag åkte hit efter ett par sådanna och idag fick jag dem i min hand. Ett bar bruna höst boots med tjock klack. Azum!

Var på lunch med två kanontjejer idag. Au pairer från USA som visade mig stans godaste kebabställe, mums. Efter det blev det shopping och då hittade jag förutom skorna en mysig höstkofta och en praktisk t-shirt. Fick däremot inte med mig koftan hem eftersom jag inte tänkt på shopping och inte tagit med tillräckligt med pengar. Var ca 4 Euro kort, surt!

Eftersom jag varit död har jag heller inte tränat på en vecka. Hoppas på ändring av det imorgon, om inte förkylningen är elak mot mig. Hur som helst så lever och frodas jag nu och hoppas på en fortsatt bra vecka. (Fortsatt bra år?)

Puss och Kram, Louise



IT'S CALLED A CAREBOX AND YOU'RE NOT IN IT!

Kommentarer
Postat av: mam

Åhhhhh..... Gulletut is back!

Jag e såååå glad för att du åter tillhör de levandes skara. Med allt vad det innebär av sorg och glädje. Välkommen!

2010-09-08 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0