Värsta läxan alban


Sitter i soffan och skypar samtidigt som jag försöker att inte väcka bebisarna. Känner mig lite halvlåg och vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Det gick bra i skolan, fick värsta läxan alban som jag bara inte orkat öppna än och snart vaknar bebisar som jag ska ta hand om och när de somnat väntar au pairerna och ett glas vin eller två (eller 10?). Är lite snorig och hängig men imorgon är det ju helg så det får vara värt det. Behöver träffa snälla människor och ha lite kul just nu. Göra nått crazy kanske, typ bada i en fontän. (Oroa dig inte mamma, jag ska sköta mig, lovar.) Kul.

Den här veckan har gått så sjukt fort, undrar om det beror på skolan och att jag faktiskt har nått att göra om dagarna nu. Det är nästan bara en vecka kvar nu tills jag ska åka hem och återse alla mina älskade och min tröja, haha. Den kommer sitta stenhårt på nästa utekväll! Idag har jag ätit en halv bit kyckling och 5 potatisar(som jag hittade i kylskåpet). Efterrätt blev en kinder pingui. Ni vet en sån där "mjölk"-bar med choklad överdrag. Gott.

Hm, vad skönt det var att skriva av sig lite, redan är humöret på väg upp. Ska planera in något riktigt kul den här helgen så jag har mycket att glädja mig åt. Bästis från finbesök från storstan, lycka till gubben men du... Köta? Nja...

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: Nicklas

When you feel weak someday, then i´ll be extra strong for you.

When you need someone to listen, i´ll give you my ears.

If you want to be alone, then i´ll be alone too.



Du är bäst Louise! KRAM!!!

2010-10-07 @ 16:48:12
Postat av: Louise Olsson

Men hallå... DU är ju bäst! KÄRLEK <3

2010-10-07 @ 18:31:22
URL: http://tutolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0