Tillbaka i Tyskland


Hemma, ja jag säger hemma, i Tyskland igen. Kom vid lunchtid efter att ha sovit hela flygresan och hela bussresan. Har knappt orkat hålla ögonen uppe och just nu är näsan jättetäppt och min nässpray är slut. Det första jag ska köpa imorgon, snacka om att det behövs. Ja det verkar alltså som att jag gått och blivit förkyld. Toppen, precis lagom tills jag tänkte komma igång ordentligt med träningen. Jävla skit gym.

Flygresan gick bra, och allt annat också. Var sjukt svårt att slita sig från Bästa som låg varm och mysig i sängen när jag skulle gå upp klockan 4, det värsta jag gjort tror jag. Hade somnat med hennes arm om mig och vaknade på samma sätt. Kan inte beskriva den känslan som annan än underbar. Bästa natten i hela mitt liv, haha. Nu är jag som sagt sjukt trött och ska nog gå och lägga mig. Tänkte titta på en film först men jag skiter i det, så galet trött. Imorgon är det bara att parvla sig upp till skolan också. Kul.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0