En öl i en fotölj på stan


Fredageftermiddag, hääärligt. Det betyder att om några timmar är det helg och jag jobbar inte mer förens måndag morgon. Skolan idag var något utöver det vanliga, vi gjorde en supertrevlig rundvandring i stan och avslutade allt med att gå och fika allihop, med vår lärare på hennes älsklings café. Efter det gick jag iväg för att hämta upp mina byxor som äntligen var klara. Bra gjort var det också, är mycket nöjd. Var lite rädd att hålen skulle bli ihopsydda så att de skulle spricka i sömmen nästa gång men han förstärkte hela den slitna tygdelen så detta känns super stabilt!

Sedan tog jag ett varv på stan och inhandlade lite kul till halloween och vad får jag se om inte två små vänner i varsin fotölj på gatan med en öl i handen. Ja, nu stod det ju inte bara två fotöljer där mitt på gatan utan de stod ju i en slags uteservering. Där stannade jag till en stund och kalasade på lite äppelvin innan jag drog vidare för att hämta ungen från dagis. Det är ju ändå fredag.

Puss och Kram, Louise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0