Den som väntar på något gott...


Jag älskar den här tjejen, hon är mina allra bästa vän och jag skulle ge henne hela världen om jag kunde. Men hon är så fruktansvärt långsam. Tror aldrig jag träffat någon som är så seg som hon. Sitter fortfarande här och väntar på att hennes fula SAAB ska dyka upp vid vägen. Men icke. Jag får nog sitta här tills det växer mossa på mig. Tur att man har lite sms underhållning så länge. Ikväll blir det i alla fall Mamma Mia (om hon kom ihåg filmen) och förhoppningsvis massor med godis. Mums.

Jag försökte hoppa lite studsmatta förut men de där rackarns hundarna ville gärna springa under och titta när mina fötter kom ner och nosa på dem. Inte bra. Omöjligt att hoppa. Men själva ville de inte hoppa minsann. Benen darrade när jag lyfte upp den lille på mattan, stackarn. Han fick komma ner igen. Såg vädret nyss. Solsken och 20 grader varmt onsdag - torsdag. Det låter mycket bra. Väntan fortsätter...

Puss och Kram, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0