Sommarland & Tivoli VS. PIP festival


Jag råkar veta att det står en hemmagjord pizza i ugnen och väntar på mig. Om 20 minuter slutar jag och ska gå hem och äta den. Jag vet också att det, tyvärr, väntar ett ganska stökigt rum som behöver städas ur och tömmas på prylar. Jag vet också att den tömmningen antagligen inte kommer ske idag fast att det behövs. Jag vet så mycket, haha.

Funderingarna går på om det blir Skara och Göteborg med Bästa som vi hade tänkt eller om det istället blir PIP... Skara Sommarland och Liseberg vs. Putte i parken... what to do? Kommentera gärna och säg vad ni skulle gjort, haha jag är helt kluven! Sista rycket nu, back to work.

Puss och Kram, Louise



Kommentarer
Postat av: frithiof

vad mysigt det lät

2010-07-20 @ 12:56:03
Postat av: Louise Olsson

Jaa, frithiof men jag kan ju inte bestämma mig :/

2010-07-20 @ 16:10:15
URL: http://tutolsson.blogg.se/
Postat av: Karl af Geijerstam

Riktigt söt bild ;)

2010-07-22 @ 11:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0