Fanta och Rosé (123)


Grillkvällen igår var supermysig. Det bjöds på potatisgratäng, kyckling, haloumiost, sallad och till efterrätt CHEESECAKE. Haha, som dock inte riktigt hade hunnit frysa och därför kolapsat i bilen på väg dit. Men det var lika god ändå vill jag lova. FANTA OCH ROSE DRACK VI! Jag skickade även iväg en sjukt stor väska med kläder till Tyskland. Den fick åka med i bilen när våra gäster åkte hem. Det kändes seriöst, att skicka ner mina tillhörigheter. Nu är det allvar!

Sista dagen på jobbet idag, det har varit tre superkul veckor men nu ska de bli sjukt skönt med semster. En vecka PIP och sen två veckor packa och ångest, haha. Börjar bli lite tajt med tid att rensa rummet nu... Jag klarar det nog. Ikväll blir det dunder-brak-party för att fira ALLT.

Nu samlar jag låtar till PIP skivan 2010 - music for the road. Ses snart, tyskar och väskan min!
Puss och Kram, Louise
















123, fanta och rose... lalala (8)
Morfar är grillmästare/nakna kocken. Pepparkvarnen var elektrisk och hade en lampa som lös på maten så man såg vart man pepprade, haha. Mammas kusin och hans flickvän/sambo tyckte om kyckling och ost.

P.S. Man gör vad man kan med 3.2 megapixel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0