The very last Friyay

 
Nä nu ljög jag. Vi är ju här en fredag till. Idag har jag varit på cirkus kan man säga. Det vad 20 sjuåringar, sju getter, fem får, två grisar och ett gäng kaniner. Barnet som jag passar ibland har fyllt år och på sitt kalas ville hon ha "Petting Zoo", alltså att man får klappa djur. Så de hyrde helt enkelt in lite djur som de hade i trädgården under två timmar. Snacka om zoo...
 
Men barnen fick glass och var glada, inga djur tog skada och både jag och mina pälsbollar på skorna överlevde. Jag har äntligen börjat använda vårskor nu. Eller, de är ju egentligen mina året-runt-skor, men sedan vi åkte hit har jag bara haft mina rosa kängor. De senaste veckorna mest för att de är så fina faktiskt... Man behöver inte kängor längre.
 
Nu ska jag iväg och möta upp Jonatan och hans kollegor för en AW. Solen skiner och det är fredag och jag försöker kräma ur det sista ur den här staden som nu helt plötsligt visar sig i annan skrud. Spännande. Håll tummaran för att alla flygtrafik ställs in några veckor...

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0