Sant Cugat del Vallés


Jag sitter i lägenheten i Barcelona som mer liknar en hotellsuite. Igår kom fyra glada människor och hämtade mig på flygplatsen och (speciellt två små) överöste mig med kärlek och kramar på en gång. De var uppe till tolv och snurrade och sov därför till tio idag. Bra barn!

De lärde mig ett nytt sätt att spela monopol på. Varje gång man betalade fick man dubbelt så mycket tillbaka. Inte alls tokigt. Jag lärde mig ganska snabbt vad "vill du köpa den?" heter och att Sí var vad de ville höra då.

Jag har även hunnit med min första tabbe, redan igårkväll. Jag satte min nya spanska mobil på laddning och upptäckte imorse att jag borde stoppat i batteriet först.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hi hi. Kul det ska bli att läsa om din nya lilla spanska familj. Kram.

2013-06-26 @ 12:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0