Thanks for working you ass off-flowers

 
Av alla de timmar som har gatt sedan mitt senaste inlägg lovar jag att jag jobbat 80%. De andra 20% av timmarna har jag sovit. Gaaaaalen vecka säger jag bara. Ett tolv timmars arbetspass om dagen är väl inget? Varje dag i en vecka, vad gör väl det? Tur att man är ung. Idag fick jag erkännande i form av en blombukett och en flaska rätt dyr prosecco. En tack-för-att-du-jobbat-arslet-av-dig-hela-veckan present skulle man kunna kalla det. Tack och bock, sa gärna sa. Även idag är en tolvtimmars, 8 till 8. Kommer tack vare kaffe klara av dagen galant och även vara pa topp ikväll, party party. Jag fragar mig dock hur det kommer ga när en klunk kaffe inte längre kommer göra sömn en värdslig sak men ja, den dagen den sorgen.
 
Dagens I-landsproblem maste vara huruvida jag ska ta pa mig en fin klänning ikväll vilket betyder att jag maste raka benen eller om jag kan komma undar med langbyxor. Hade gärna haft ett par strumpbrallor nu men eftersom hösten inte riktigt börjat än äger jag inga. Illa, mycket illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0