Fantastiska och fantastiskt roliga

 
Vill ägna ett inlägg at min kära syster som jag saknar lite grand. Vara konversationer är roliga, det är inte nagot jag tycker utan det är fakta. Som att man inte kan äta pizza med ägg. Punkt utropstecken utropstecken.
 
Jag: Tror du hund är gott?
Syster: Kankse... Fast nej, jag tror alla djur som äter djur smakar fränt.
Jag: Vada, äter vi inte djur som äter djur? Älgar äter väl typ kaniner?
...
Jag: Rävar äter ju djur, och vargar...
Syster: Ja men vi äter väl inte vargar heller?
Jag: Nej vargar äter oss. Iaf pa Kalmarden.
...
Syster: Jag har ätit rökt björn och vill äta säl.
Jag: Jag har ätit rökt lax och vill inte äta sill... Sa vi är ganska lika ända.
...
Syster: Nu gick A ut och joggade. Jag tyckte han skulle laga mat till mig.
Jag: Vad egoistiskt... Laga varg!
 

Kommentarer
Postat av: Angelika

Du är bäst syrran! Älgar äter väl kaniner? :P

Svar: Jamen jag tänkte att de säkert gjorde det... Vad ska de annars leva av?
Louise Olsson

2012-09-09 @ 16:55:18
URL: http://spanielsnack.bullshark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0