Look at me, I'm blogging

 
Eftersom det är sa otroligt stressigt pa mitt nya jobb sa tänkte jag spendera lite tid pa att skriva. Just nu, tillexempel, sitter jag med en Cappucino framför mig. Det konstiga i det är jag att jag inte tycker om kaffe. Jag blev helt enkelt sa fachinerad av den flashiga kaffemaskinen (som egentligen bara är till för kunderna, det finns en skruttig till oss anställda) att jag pa mafa tröck in nagra av de blanka knapparna och vipps stod där en kopp med skummig vit mjök pa toppen. Mycket stiligt sag det ut, därför sitter jag nu här och känner mig vuxen.
 
En annan upptäckt jag gjort idag är att Mars och MilkyWay smakar likadant sa när som pa den lilla skillnaden att MilkyWay är mjukare. Som om en Mars hade legat i solen ungefär. OH, telefonen ringer, dags att jobba!

Kommentarer
Postat av: Angelika

Oh likear att du bloggar igen! :) Jag e ledig idag det är gött! Ditt jobb verkar dock inte särskilt betungande :P

2012-08-29 @ 11:44:07
URL: http://spanielsnack.bullshark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0